آگهی مزایده؛ زمین جنب پارک ساحلی ناحیه گارماسه و یک واحد دفتر کار واقع در پارک میثم شهر فلاورجان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. مناقصه و مزایده
  4. chevron_right
  5. آگهی مزایده؛ زمین جنب پارک ساحلی ناحیه گارماسه و یک واحد دفتر کار واقع در پارک میثم شهر فلاورجان

?شهرداری فلاورجان در نظر دارد بر اساس مصوبه ۶/۱۵۶۵ مؤرخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰ و مصوبه شماره ۶/۱۵۹۴ مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۷ شورای محترم اسلامی شهر، زمین جنب پارک ساحلی ناحیه گارماسه به ابعاد ۳/۵*۴ متر را برای مدت دو سال شمسی و یک واحد دفتر کار واقع در پارک میثم شهر فلاورجان با مساحت ۴۸/۸۲ مترمربع را به مدت یکسال شمسی بر اساس قيمت کارشناسی و به بالاترین قیمت پیشنهادی به متقاضی واجد شرایط واگذار نماید.

_قیمت پایه اجاره بهاء بر اساس قیمت کارشناسی برای زمین پارک ساحلی گارماسه برای سال اول ماهیانه مبلغ ۴/۰۰۰/۰۰۰ ریال و برای سال دوم ماهيانه مبلغ ۵/۲۰۰/۰۰۰ ریال و جمعا برای سال اول مبلغ ۴۸/۰۰۰/۰۰۰ ریال و جمعا برای سال دوم مبلغ ۶۲/۴۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

_قیمت پایه اجاره بهاء بر اساس قیمت کارشناسی برای دفتر کار واقع در پارک میثم با مساحت ۴۸/۸۲ مترمربع ماهیانه مبلغ ۳۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و جمعا برای یکسال شمسی مبلغ ۳۶۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال می باشد.

?جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اینترنتی شهرداری فلاورجان مراجعه فرمائید.

?شرکت کنندگان باید آخرین قیمت پیشنهادی خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز دوشنبه مؤرخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۴ در سامانه ستاد دولت بارگذاری نمایند.

☎️جهت کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور قراردادهای شهرداری فلاورجان(جناب آقای سیدمسیح موسوی) مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۴۲۴۰۰۰ داخلی ۲۲۱ تماس حاصل نمائید.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × 3 =

فهرست