استعلام بهاء

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. استعلام بهاء

شهرداری فلاورجان در نظر دارد نسبت به ساماندهی مادی های سطح شهر فلاورجان با برآوردی بالغ بر ۲/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال بر اساس اعتبار عمرانی بودجه مصوب سال ۱۳۹۹ اقدام نماید. لذا مستدعی است قیمت پیشنهادی خود را بر اساس موارد فنی و شرایط استعلام بهاء اعلام فرمائید.

_بند(۱) : کارهای مورد بحث را ضمن بازدید از محل اجرای پروژه و اطلاع از کلیه مصالح مصرفی مطابق نقشه و مشخصات فنی، شرایط عمومی پیمان انجام داده و پیشنهاد قیمت انجام پروژه را بر اساس بند(۶) دریافت دارم.

_بند(۲) : متعهد می شوم به محض ابلاغ شهرداری فلاورجان مبنی بر قبول شدن پیشنهاد اینجانب ظرف مدت ۷ روز سپرده تضمین انجام تعهدات را به میزان ۱۰% مبلغ استعلام تهیه و به شهرداری تسلیم و قرارداد مربوطه را امضاء نمایم.

بند(۳): شهرداری (کمیسیون) بنا به صرفه و صلاح در رد یا قبول یک یا کلیه پیشنهادات مختار است.

بند(۴): کلیه کسورات قانونی به عهده پیمانکار می باشد.

بند(۵): شهرداری می تواند حداکثر تا ۲۵% کل پیمان را به مبلغ پیمان اضافه و یا کسر نماید و پیمانکار موظف به انجام پروژه با ضریب پیشنهادی می باشد.

بند(۶): قیمت پیشنهادی این شرکت/شخص حقیقی به صورت زیر می باشد.
قیمت پیشنهادی………………………………….. (درصد) پلوس/مینوس بر اساس فهرست بهاء ابنیه سال ۱۳۹۹

_در ضمن شرکت کنندگان از تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۰۳ لغایت ۱۳۹۹/۱۰/۱۰ فرصت دارند قیمت پیشنهادی خود را در پاکت بسته به دبیرخانه حراست شهرداری ارسال نمایند.

شرکت کنندگان جهت دریافت فرم شرکت در استعلام و کسب اطلاعات بیشتر به واحد امور قراردادهای شهرداری فلاورجان(خانم اسکندری) مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۷۴۲۴۰۰۰_۰۳۱ داخلی ۲۲۱ تماس حاصل نمائید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 + یک =

فهرست