اطلاعیه: شهردار فلاورجان از کاهش ۳۰ درصدی پرداخت عوارض ساختمانی، بهاء خدمات و کسب و پیشه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری برای شهروندان خبر داد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اطلاعیه
  4. chevron_right
  5. اطلاعیه: شهردار فلاورجان از کاهش ۳۰ درصدی پرداخت عوارض ساختمانی، بهاء خدمات و کسب و پیشه به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر سال جاری برای شهروندان خبر داد.

پس از پیشنهاد شهرداری و به استناد مصوبه شماره ۶/۶۶۸ مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ شورای اسلامی شهر فلاورجان، به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، شهروندان می توانند عوارض شهرداری را در دهه مبارک فجر با ۳۰ درصد تخفیف پرداخت نمایند.

✅ مهندس محمدعلی عزیزی همچنین یادآور شد : کاهش ۲۵ درصدی عوارض فوق الذکر از ۲۳ لغایت ۳۰ بهمن ماه سالجاری ادامه دارد و شهروندان محترم می توانند برای پرداخت عوارض خود با مراجعه به واحد درآمد شهرداری از این کاهش پرداخت در عوارض نیز برخوردار شوند.

❇️ شهردار فلاورجان در خاتمه خاطر نشان ساخت: از تاریخ یکم لغایت ۲۸ اسفند ماه سال جاری نیز این روند کاهش در پرداخت عوارض به میزان ۲۰ درصد جهت رفاه حال هر چه بیشتر شهروندان ادامه خواهد داشت.

? جهت رفاه بیشتر حال شهروندان ارجمند، تقاضا می شود شهروندان برای جلوگیری از ازدحام و رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت عوارض خود را به‌روزهای پایانی موکول ننمایند و از همین روزهای آغازین شروع طرح کاهش عوارض، نسبت به پرداخت آن اقدام نمایند.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

بیست + پانزده =

فهرست