شهردار فلاورجان: عملیات اجرایی پل دوربرگردان فاضل هندی به ملاصدرا به مراحل پایانی خود نزدیک است .

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار فلاورجان: عملیات اجرایی پل دوربرگردان فاضل هندی به ملاصدرا به مراحل پایانی خود نزدیک است .

پل دور برگردان خیابان فاضل هندی به ملاصدرا حدفاصل میدان جانبازان به میدان نماز وارد مرحله اجرایی آرماتوربندی و قالب بندی عرشه شد.

✅شهردار فلاورجان در رضایت از روند پیشرفت عملیات اجرایی در فاز نخست ضمن اعلام خبر فوق افزود:پس از عملیات کلنگ زنی این پل دوربرگردان در سال گذشته و اجرای فاز نخست آن متعاقبا تکمیل عملیات سازه ای این پل دوربرگردان که حد فاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا می باشد وارد مرحله آرماتور بندی و قالب بندی عرشه شده است. که با جدیت هر چه تمام تر از سوی پیمانکار مربوطه و نظارت واحد عمرانی تسریع در ادامه عملیات بتن ریزی، اجرای مرحله لوله گذاری جهت دفع آبهای سطحی، روکش آسفالت و… را در دستور کار خود قرار داده ایم.

❇️مهندس جواد نصری در ادامه افزود: امید آن داریم عملیات اجرای آرماتوربندی و قالب بندی ساخت عرشه پل دور برگردان خیابان فاضل هندی به خیابان ملاصدرا در راستای بهبود عبور مرور وسائط نقلیه و تسهیل در آمد و شد در امتداد دو خیابان مذکور طبق برنامه زمان بندی شده به اتمام برسد که عملیات نهایی آن را نیز کلید زده و هر چه سریعتر به بهره برداری عموم شهروندان شهر و شهرستان برسد.

✅شهردار فلاورجان در خاتمه عنوان نمود: اجرای پروژه های مختلف عمرانی همواره به عنوان گامی در راستای توسعه و آبادانی شهر همواره در راس دیدگاه مدیریت شهری بوده و این مهم خود صبر و شکیبایی شهروندان عزیز در اجرای پروژه های عمرانی را همچون گذشته می طلبد که همراه و همیار شهرداری باشند.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پانزده + شانزده =

فهرست