پاکسازی مستمر محیط شهری فلاورجان از سگ‌های بی پناه(بلاصاحب)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پاکسازی مستمر محیط شهری فلاورجان از سگ‌های بی پناه(بلاصاحب)

❇️محیط شهری فلاورجان به طور مستمر توسط اکیپ تخصصی از سگ های بی پناه با روش زنده گیری پاکسازی می شود.

❇️ شهردار فلاورجان با اعلام این خبر گفت: این عملیات به منظور تردد بدون حادثه شهروندان از معابر شهری و با هدف رعایت مسائل بهداشتی و جلوگیری از بیماری های مشترک بین انسان و حیوانات، به همت نیروهای مستقر در واحد خدمات شهری شهرداری فلاورجان به اجرا در می آید.

✅ مهندس محمد علی عزیزی با اشاره به روش های شناسایی محل و جمع آوری سگ های بی پناه افزود: گشت موتوری اکیپ ویژه جمع آوری سگ های بلا صاحب، بازدید های صبحگاهی نواحی، شناسایی محل های ورودی شهر و درخواست شهروندان از جمله این روش ها می باشد.

❇️شهردار فلاورجان در ادامه افزود: سگ های جمع آوری شده پس از انجام اقدامات بهداشتی به مراکز نگهداری تحویل داده می شوند.

✅مهندس محمدعلی عزیزی همچنین خاطر نشان ساخت: به طور میانگین روزانه ۱۰ قلاده سگ از سطح شهر جمع آوری و تحویل مراکز نگهداری می شود که نقاط حریم و حاشیه شهر به دلیل دارا بودن کاربری های خاص و تجمع این حیوانات، نسبت به نقاط دیگر سطح شهر بیشترین آمار عملیات را دارد.

❇️شهردار فلاورجان در خاتمه اضافه نمود: آگاهی‌بخشی، فرهنگ‌سازی، آموزش و ایجاد مسئولیت‌ پذیری شهروندان محترم دراین خصوص و کنترل‌های محیطی و کنترل زاد و ولد سگ‌ها می‌تواند نقش بسزایی در رفع معضل حضور سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر داشته باشد و ایمنی تردد شهروندان ارجمند را به همراه داشته باشد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 + ده =

فهرست