پیام تسلیت شهردار و رئیس و اعضای شوراي اسلامي شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد ماه؛ گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ايران حضرت امام خمینی(ره)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تسلیت شهردار و رئیس و اعضای شوراي اسلامي شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۴ خرداد ماه؛ گرامیداشت سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ايران حضرت امام خمینی(ره)

 

بسمه تعالی

▪️۱۴خردادماه یادآور مصیبت عظیم و جانکاه ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) است. شخصیتی که در پرتو ایمان به خداوند و با الهام از نهضت پر بار حسینی(ع) و اتحاد مردم و با مجاهدت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر توانست کاخ ظلم و ستم را فرو ریخته و پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را بر تارک این سرزمین به اهتزاز درآورد.

▪️عصری که بانقش آفرینی بی بدیل امام عظیم ‏الشان برگستره جهان طلوع می‌کند دارای مشخصه هایی، چون عزت، استقلال، آزادی، جمهوریت، اسلامیت، استغناء و اعتماد به نفس برای ملتی است که در طول سالیان متمادی سعی شده بود این روحیات از آنها گرفته شود و دیگران را بر سرنوشت شان مسلط گردانند.

▪️سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی، قافله سالار قیام خونین پانزده خرداد؛حضرت امام خمینی (ره) را به عموم شهروندان شریف،ولایتمدار و انقلابی دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تسلیت عرض نموده و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای قیام خونین پانزده خردادماه را گرامی داشته و بار دیگر ضمن تجدید میثاق با شهداء و امام شهیدان و تجدید بیعت باخلف صالح ایشان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، ازخداوند سبحان توفیق خدمت دراین نظام مقدس را برای همگان خواهان و خواستاریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × 1 =

فهرست