پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان روز دانش آموز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا

بسم الله الرحمن الرحیم

?یوم الله ۱۳ آبان، یادآور خاطرات صفوف به هم پیوسته و مستحکم فرزندان انقلابی این دیار در شکستن دیوار استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار است که فریاد ستم ستیزی ملت غیور ایران را در جای جای گستره هستی طنین انداز نمود و موجب روشن شدن قلوب آزادگان جهان گردید.

✅این روز بزرگ از روزهای الهام‌بخش، امیدآفرین و درس آموز بویژه برای نوجوانان و جوانان و عیان ساز پوشالی بودن قدرت مستکبرین و سلطه گران عالم است.

❇️ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و روزملی مبارزه با استکبار جهانی و ادای احترام به حماسه آفرینان ۱۳ آبان، این روز را به همه دانش آموزان عزیز و شهروندان شهید پرور و ولایتمدار شهیدان خط شکن تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند تبارک و تعالی پیشرفت و سربلندی را برای همه پویندگان طریق معرفت به ویژه نسل پویای انقلاب اسلامی مسئلت داریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

پنج × پنج =

فهرست