پیام شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن پنجم مرداد ماه (سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن پنجم مرداد ماه (سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور پس از انقلاب شکوهمند اسلامی)

?بسم الله الرحمن الرحیم?

❇️لازم میدانیم درابتدا پنجم مرداد ماه سالروز اقامه اولین نماز جمعه با فرمان حضرت امام خمینی (ره) به امامت حضرت آیت الله طالقانی در سال ۱۳۵۸ را گرامی بداریم و تبریک و تهنیت عرض نماییم.

✅یکی از نهادهایی که می تواند از نظر سیاسی و عبادی جامعه را اغنا کند نهاد نماز جمعه است. بنابراین خلاء این نماز عبادی سیاسی در جمهوری اسلامی به وضوح محسوس و ملموس بود که با درایت امام راحل(قدس الله نفسه الزکیه) این نهاد بصورت تشکیلات شکل گرفت و تاکنون به خوبی در جهت فرهنگی و دفاع از ارزش های نظام اسلامی به عنوان یک سنگر خط مقدم در این قرارگاه فرهنگی به خوبی عمل نموده است.

❇️نماز جمعه به علاوه دو امر مهم عبادی و سیاسی توانست مثل یک نخ تسبیح جامعه را در کنار هم در صف واحد قرار دهد و پشت سر رهبری معظم انقلاب و عمل به فرامین معظم له نقش آفرینی کند به همین جهت است که دشمن در مقابل نماز جمعه صف آرایی کرده و همواره در صدد تضعیف آن بر آمده است که بحمدالله با هوشیاری مردم مومن و ولایتمدار ایران و صاحبان ارزش این جایگاه، این نماز عبادی سیاسی با قوت و قدرت کار خود را ادامه داده است و خواهد داد، البته همه موظف و مکلف هستیم که از این سنگر پر ارزش دفاع کنیم ونسبت به فلسفه نماز جمعه و جماعت در اجتماع، ترویج و فرهنگ سازی نماییم تا انشالله شاهد برگزاری هر چه بهتر آن باشیم.

✅ در پایان از همه نمازگزاران مومن و متدین و همه دست اندرکاران برگزاری این نماز جمعه اعم از نهادها و ارگانها و رسانه های دیداری و شنیداری خصوصا اعضا محترم ستاد نماز جمعه تقدیر و تشکر را داشته و توفیقات روز افزون همه عزیزان را از خداوند متعال مسئلت می نماییم.

والسلام علی عبادالله الصالحین

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

5 × چهار =

فهرست