⚫️ پیام تسلیت و تعزیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر “حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف اله صافی گلپایگانی”

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ⚫️ پیام تسلیت و تعزیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت درگذشت مرجع عالیقدر “حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف اله صافی گلپایگانی”

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

◾️ارتحال عالم جلیل القدر حضرت آیت الله العظمی حاج شیخ لطف اله صافی گلپایگانی یاور دیرین انقلاب، نظام و رهبری موجب تاسف و تالم فراوان گردید .

◾️آیت‌الله صافی گلپایگانی از شخصیت‌های مورد اعتماد و وثوق حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بودند و در مسئولیت‌های متعدد و خطیر با اخلاص و دلسوزی به انجام امور اهتمام داشتند که کارنامه درخشان ایشان بیانگر شایستگی ایشان‌ در خدمتگزاری هر چه تمام تر به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت شریف ایران می باشد.

◼️ضمن عرض تسلیت و تعزیت این ضایعه به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، روحانیت معزز و حوزه‌های علمیه، امت ولایتمدار ایران اسلامی، شاگردان و ارادتمندان و بیت مکرم ایشان و عموم شهروندان دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان برای این فقیه گرانمایه رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمائیم.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 × 3 =

فهرست