?دومین صبح خدمت در سال ۱۴۰۱ با بازدید میدانی شهردار، جمعی از معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری فلاورجان در پارک زاینده رود و خیابان فرهنگ محله جعفرآباد همراه بود.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?دومین صبح خدمت در سال ۱۴۰۱ با بازدید میدانی شهردار، جمعی از معاونین شهردار و مسئولین واحدهای مختلف شهرداری فلاورجان در پارک زاینده رود و خیابان فرهنگ محله جعفرآباد همراه بود.

قرار صبح خدمت با هدف شناسایی ظرفیت ها، خدمتگزاری بهتر به شهروندان دیار شهیدان خط شکن ادامه دارد.

✅ شهردار فلاورجان و همراهان ایشان در سال جدید و در بازدید میدانی نقاط مختلف سطح شهر، ضلع شرق خیابان فرهنگ و پارک زاینده رود را در محله جعفرآباد مورد بررسی قرار دادند.

❇️در این بازدید که با همراهی تعدادی از مدیران شهری و مسئولین واحدهای مختلف خدمات شهری صورت گرفت، ظرفیت های فرهنگ عمومی، نگهداشت بوستان ها، معابر ، وضعیت فضای سبز و پارکها رصد و برتسریع در رفع نیازهای شهری و شهروندان تاکید شد.

✅دستیابی به فضا‌های مطبوع برای همه شهروندان، مناسب سازی معابر شهری ، ساماندهی، زیباسازی و نورپردازی فضای سبز شهری، تامین امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی و رسیدگی به خدمات موردنیازشهروندان عزیزومحترم از دیگر موارد مورد توجه و تاکید مهندس محمدعلی عزیزی و همراهان ایشان در این بازدید میدانی بود.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 + یک =

فهرست