?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

بسم الله الرحمن الرحیم

?سوم خرداد، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر، نمادی از نصرت الهی و نمودی از عزت، «مقاومت، ایثار و پیروزی» است.

✅بازخوانی،ترسیم و پاسداشت این رخداد بزرگ تاریخی و سرنوشت‌ساز درحقیقت تقدیر از حماسه آفرینی‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی و تداوم باورها و نگرش های اصیل دفاع از ارزش های ناب این انقلاب شکوهمند اسلامی است.

❇️حماسه آزادسازی «خرمشهر» یکی از مهمترین وقایع تاریخ دفاع مقدس است که با الطاف الهی و رهبری‌های عالمانه امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره)در کنار صلابت و از خودگذشتگی‌های فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست.

✳️فرارسیدن سوم خرداد ماه،سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم شهروندان شهید پرور دیار شهدای خط شکن فلاورجان،خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان عزیز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال، تحت عنايات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه سار رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) برای ملت بزرگ ایران اسلامی، اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی حماسه آفرین خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می‌نمائیم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک × سه =

فهرست