?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات

 

بسم الله الرحمن الرحیم

❇️بی شک، در جهان امروز که به عصر ارتباطات نامگذاری شده است نظام ها و سامانه های مدیریتی و حاکمیتی نیز بدون ارتباط گیری موثر با مردم و اقناع افکار عمومی قادر به اجرای برنامه های خود نبوده و نخواهند بود.

✅یقینا توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی ها در همه دستگاهها،سازمانها و نهادها موید ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود و روابط عمومی به عنوان یک پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و تزریق نشاط و امید در جامعه تأثیر گذار خواهد بود.

❇️فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان و تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، سازمانها ،نهادها و بخشهای غیر دولتی شهر و شهرستان دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه عزیزان را از خداوند سبحان خواهان و خواستاریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یک + 5 =

فهرست