?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و گرامیداشت روز دختر، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی ابن جعفر(علیه السلام) “شاهچراغ” و خجسته میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و آغاز دهه کرامت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و گرامیداشت روز دختر، بزرگداشت حضرت احمد بن موسی ابن جعفر(علیه السلام) “شاهچراغ” و خجسته میلاد با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) و آغاز دهه کرامت

متن پیام به شرح زیر است:

?بسم الله الرحمن الرحیم

?دهه نخست ماه ذی القعده تبلوری است از خواست و مشیت حضرت حق برای نزول برکاتش بر این کره خاکی و تذکره‌ای برای اهالی آن که بار دیگر تکمیل‌ترین تکامل را در قالب روح انسانی به رخ بکشاند و نمودهایی دیگر از احسن الخالقین را در کالبد انسانی برای اهل زمین و آسمان آشکار نماید.

? اول ذی القعده آغاز دهه کرامت و میلاد کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز تجلیل و تکریم از دختران ایران اسلامی، ششم ذی القعده سالروز تجلیل از مقام شامخ امین ولایت، سیدالسادات الاعاظم حضرت احمد بن موسی “شاهچراغ” علیه السلام و یازدهم ذی القعده، خجسته میلاد با سعادت فرخنده هشتمین آفتاب سپهر امامت و ولایت، «حضرت امام علی بن موسی الرضا( علیه السلام) » است.

?در این دهه، عطر شمیم رضوی، فاطمی و احمدی در کشور، بویژه در سه شهر مقدس مشهد، قم و شیراز می پیچد و فرصت ناب برای ترویج سیره و فرهنگ اهل بیت(علیهم السلام) و تکریم مقام ولایت فراهم و زمان مناسبی برای نهادینه ساختن سبک زندگی اسلامی با الهام از آموزه های دینی است.

? فرا رسیدن ایام با سعادت ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (علیه السلام) “شاهچراغ” و خجسته زاد روز با برکت هشتمین حجت سرمد و سکان دار سفینه ولایت، حضرت امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) و آغاز دهه مبارک و میمون کرامت و گرامیداشت روز دختر را به حضرت ولی عصر(عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)، مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و عموم تشنگان کرامت اهل بیت(علیهم السلام) به ویژه شهروندان دیار شهیدان خط شکن، فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و امید آن داریم که توفیق بهره مندی از فیوضات دریای فضل و کرامات این انوار الهی برای همگان میسر گردد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + ده =

فهرست