? برگزاری جلسه هفتگی ملاقات چهره به چهره شهردار فلاورجان با شهروندان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? برگزاری جلسه هفتگی ملاقات چهره به چهره شهردار فلاورجان با شهروندان

✅ این دیدارها روزهای دوشنبه هر هفته، از ساعت ۹صبح الی ۱۳ بعدازظهر در راستای ارج نهادن به نهضت پاسخگوئی با هدف جلب رضایتمندی شهروندان، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

❇️در حاشیه جلسه این هفته، مهندس محمدعلی عزیزی با اشاره به ضرورت برگزاری جلسات ملاقات عمومی اظهار داشت: در راستای تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات شهروندان، روزهای دوشنبه‌ هر هفته جلسات ملاقات عمومی برگزار می‌شود.

✅ شهردار فلاورجان در ادامه افزود: درب اتاق‌ تمامی معاونین و مسئولین حوزه‌های مختلف شهرداری در همه روزهای هفته به روی ارباب رجوع محترم باز است و مدیران واحدها ملزم به پاسخگویی و حل مشکلات و مطالبات مراجعه کنندگان هستند.

❇️ مهندس محمدعلی عزیزی همچنین تصریح نمود: تحقق اهداف مدیریت شهری در خصوص ساخت شهری ایده آل، در گرو رفع نیازهای زندگی شهروندی است و راه رسیدن به این مهم علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، برنامه‌ریزی‌های صحیح و اصولی مدیریتی است که با مشارکت همه جانبه شهروندان و اعمال شیوه‌های مدیریتی نوین محقق شده و راهکاری اثرگذار جهت عبور از بحران های شهری است.

❇️وی در پایان با بیان اینکه مشکلات مردم عموما مرتبط به حوزه شهرسازی است، اظهار داشت: موضوعات و درخواست‌های مردمی در این جلسات مطرح و تلاش می ‌شود با همفکری و اهتمام ویژه، در راستای رفع چالش‌های پیش روی شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

چهار + 11 =

فهرست