? شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک عرض نمودند؛

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی فرا رسیدن ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی را تبریک عرض نمودند؛

 

متن پیام به شرح ذیل است :

❇️ دوازدهم فروردین ماه، سالروز پر افتخار تبلورِ اراده ملت انقلابی، قهرمان و حماسه ساز ایران اسلامی است که در روزهای دهم و یازدهم فرودین ماه ۱۳۵۸ با حضور حداکثری خود در پای صندوق های همه پرسی، به برقراری حکومت جمهوری اسلامی، رای دادند تا با اعلام نتایجِ آری ۹۸/۲ درصدی ملت در روز ۱۲ فروردین ماه، این روز را بنام جمهوری اسلامی جاودانه سازند.

✅ ۱۲ فروردین ماه، روز جمهوری اسلامی یادآور اتحاد و همبستگی تاریخی و پرشکوه ملت به پاخاسته و قهرمانی است که برای استقرار نظام مردم سالاری دینی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش در همه پرسی تاریخی سال ۱۳۵۸ به تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی مشارکت فعال و شورانگیز داشتند و کماکان در سایه منویات و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسیر اقتدار، شکوه، استقلال و پیشرفت را عزت مندانه طی می نمایند و در برابر خدعه ها، تهدیدها و تحریم های ظالمانه بدخواهانِ نظام جمهوری اسلامی، ذره ای از آرمان های انقلاب اسلامی و شهیدان والامقام عقب نمی نشینند.

❇️ این روز فرخنده را به ملت بزرگ ایران اسلامی به خصوص مردم ولایتمدار و انقلابی شهر شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب ، سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین نام گرفته است، فرصت مناسبی باشد تا در اجرای صحیح و متعهدانه منویات معظم له، همگام با خدمتگزاران صدیق نظام اسلامی در استفاده از تمامی ظرفیت ها و زمینه سازی برای شکوفایی همه استعدادها در مسیر توسعه همه جانبه گام برداریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هجده + چهارده =

فهرست