? فراخوان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان برای حضور پر شور و در راهپیمایی یوم الله روز قدس

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? فراخوان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان برای حضور پر شور و در راهپیمایی یوم الله روز قدس

✅ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در این بیانیه از عموم شهروندان برای حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس دعوت نمودند و خاطر نشان ساختند: روز قدس نه تنها به مردم مظلوم فلسطین بلکه به همه جهانیان تعلق دارد.

❇️ امسال همزمان با تشدید حملات وحشیانه و متجاوزانه رژیم غاصب صهیونیستی به نوار غزه، ملت مسلمان و روزه دار ایران اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و فرارسیدن روز جهانی قدس، در حمایت از مردم مظلوم، بی گناه و بی پناه فلسطین، علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیستی و توطئه های رنگارنگ استکبار جهانی برای به سلطه درآوردن قدس شریف، همراه برادران دینی خود در نوار غزه و کرانه باختری رود اردن و جای جای فلسطین قهرمان و دست در دست آزادگان جهان، با ظلم و کفر دجالان سفاک صهیونیست به مبارزه بر می خیزد.
✅ روز جهانی قدس، روز فریاد انزجار و نماد آزادی‌خواهی و ظلم‌ستیزی ملت های مستضعف دنیاست، روزی که مشت‌های وحدت و یکپارچگی به همدیگر گره می‌خورند و در صفوف میلیونی در سرتاسر جهان بر پیکره پوشالی و جعلی رژیم اشغال‌گر فرود می‌آیند؛ روزی است که هرساله با هوشمندی حکیمانه و دوراندیشی الهی امام راحل عظیم الشان(ره) به روز وحدت و همبستگی ملل مسلمان جهان در حمایت از قدس شریف بدل شده است.

❇️ به همین مناسبت از آحاد شهروندان ولایتمدار، بصیر و آگاه در شهر فلاورجان دعوت می نمائیم در خیزش عظیم اولین راهپیمایی روز جهانی قدس در قرن جدید، همگام با سایر هموطنان در حمایت از آرمان قدس شریف،‌ علیه ظلم و خشونت و اشغالگری رژیم صهیونیستی، فریاد آزادی، استقلال، حقانیت و مظلومیت سر داده و نفرت و انزجار خود را از جنایات و وحشی گری های این رژیم غاصب اعلام نمایند.

✅ بر اساس اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مراسم راهپیمایی روز قدس، این مراسم از ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز جمعه نهم اردیبهشت ماه از میدان آزادی به سمت مصلای نماز جمعه شهر فلاورجان برگزار می‌ گردد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

2 + 10 =

فهرست