? پیام تبریک و تهنیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ به مناسبت فرارسیدن سال نو(۱۴۰۱ هجری شمسی) و آغاز بهار طبیعت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? پیام تبریک و تهنیت شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان به شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ به مناسبت فرارسیدن سال نو(۱۴۰۱ هجری شمسی) و آغاز بهار طبیعت

 

. *?یا مُقَلِّـبَ الْقُلُـوبِ وَ الْأَبْـصَارِ‌?*
*?یا مُـدَبِّـرَ اللَّیْـلِ وَ النَّـهَارِ?*
*?یا مُحَــوِّلَ الْحَـوْلِ وَ الْأَحْـوَالِ‌?*
*?حـوِّلْ حَالَنَــا إِلَی أَحْسَـنِ الْحَـالِ?*

آغاز سال ۱۴۰۱ هجری شمسی سال” تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین ”

✅ سال ۱۴۰۰ به همه خوبی ها، بدی ها، شیرینی ها، تلخی ها و… سپری شد؛ باغ‌ها و بوستان‌ها در انتظار خنده‌ی نخستین نفس صبح نوبهار بی‌تابی می‌کنند و گلها با نغمه‌های رنگین خود قامت بهار را به تماشا نشسته‌اند.

❇️ بهار، این ودیعه الهی آمده با کوله‌باری از سرسبزی و طراوت؛ و هم میهنان این رویش و شکوفایی را با زمزمه‌های ناب زندگی، با نام “نوروز” گرامی می‌دارند. و در چنین ایامی به استقبال بهار رفته و نوروز باستانی را جشن می‌گیرند.

✅ گرچه شیوع ویروس منحوس کرونا باعث بروز مشکلات عدیده‌ای گردیده اما علی‌رغم رکود اقتصادی، شاهد اقدامات سازنده در عرصه‌های مختلف در سطح شهر بوده‌ایم. جای بسی خرسندی است که اعلام نمائیم مدیریت شهری فلاورجان اعم از شورای‌ اسلامی شهر و شهرداری در سال ۱۴۰۰ با وجود مسائل و مشکلات فراوان توانست بالاتر از بودجه مصوب برنامه‌های خود را در حوزه‌های مختلف شهری اعم از عمرانی، اقتصادی، حمل و نقل و ترافیک، خدماتی و زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی و… محقق سازد و با برنامه‌ریزی آماده خدمات هر چه بیشتر و بهتر برای شهر و شهروندان شریف دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان در سال آینده هستیم.

❇️ مطمئناً همراهی، مشارکت و همدلی شهروندان عزیز و همکاری مدیران و مسئولان ادارات، سازمان‌ها و نهادها در تحقق اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری به ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات و سرزندگی بیشتر شهر فلاورجان منجر خواهد شد و پله‌های رشد و توسعه و پیشرفت را یکی پس از دیگری طی خواهیم نمود…
(ان شا الله)

✅ اینک با شروع سال نو، ضمن سپاس و قدردانی از همراهی شهروندانی بزرگ و فهیم، از هستی بخش یکتا می‌خواهیم که در این مسیر، یاری‌گر همه ما باشد. در سر آغاز سال جدید، یادها و نامها را در ذهن مرور کرده، یاد و خاطره مردان و زنان بزرگِ این دیار را ارج نهاده، آن چه بوده است و خواهد بود را از نظر می‌گذرانیم تا خادم خوبی برای این شهر و مردمان ارزشمندش باشیم.

❇️ برای همه شهروندان، دوستداران، گردشگران، مدیران و مسئولان خدوم این شهر، آرزوی سالی پربار، سرشار از نعمت شادی و سلامتی داشته و امیدوارم سال ۱۴۰۱ سالی پر از امید، زندگی، سازندگی و پیشرفت و تعالی برای سرزمین کهن ایران اسلامی و ملت عزیزمان باشد.

✅ ضمن آرزوی سالی سرشار از کامیابی و بهروزی برای همه شهروندان عزیز ، امید آن داریم که در سال جدید که به فرموده مقام عظمای ولایت به نام سال ” تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین” نامگذاری گردید نیز بتوانیم گذشته را چراغ راه آینده نموده و با ایمان به خداوند رحمان، در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در سایه منویات حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت آیت ا…امام خامنه ای(مدظله العالی) و دعای خیر شما شهروندان عزیز، زمینه را برای آرامش و آسایش شما عزیزان فراهم کنیم و سهمی هر چند کوچک در آبادانی شهر شهیدان خط شکن؛ فلاورجان ایفا نمائیم. چرا که اعتقاد داریم رضایت قلبی شما از عملکرد ما منجر به سعادت همه ما خواهد شد.

محمد علی عزیزی شهردار
علی القاصی رئیس شورای اسلامی شهر فلاورجان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

ده + 8 =

فهرست