? سیزده بدر و اجرای طرح جمع آوری سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز شهروندان در سطح شهر فلاورجان با استقرار سه ایستگاه در میدان سردار سلیمانی، میدان نماز و میدان جانبازان

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? سیزده بدر و اجرای طرح جمع آوری سبزه های نوروزی و ماهی های قرمز شهروندان در سطح شهر فلاورجان با استقرار سه ایستگاه در میدان سردار سلیمانی، میدان نماز و میدان جانبازان

 

?”سیزده بدر” یا جشن بدرقه نوروز از مهمترین رسوم مشترک در میان اقوام ایرانی است که طی سالهای اخیر “روز آشتی با طبیعت” نیز تلقی می‌شود و مردم برای تکمیل شادی های خود و دور کردن غم و غصه با حضور در طبیعت زیبا مراسم سیزده بدر را با نشاط و شادمانی اجرا می کنند و در این میان شهروندان شهر فلاورجان نیز این روز را در دامان طبیعت و باغ های سنتی در هوایی دلپذیر سپری می کنند.

✅ ضمن تبریک این روز به شهروندان، به منظور رعایت اصول بهداشتی، رهاسازی ماهی های قرمز در آبهای جاری و رودخانه ها، موجب بروز مشکلات زیست محیطی برای آبزیان موجود در آن محیط ها می شود.
❇️ ازطرفی، سبزه های نوروزی که در سطح شهر یا طبیعت دور و اطراف رها می شوند، همه ساله خسارتهای های جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کند و شهرداری فلاورجان نیز سعی دارد با اجرای طرحی یکپارچه، گامی در راستای پیشگیری از این خسارت ها و حفظ فضاهای سبز شهری بردارد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + نه =

فهرست