بدینوسیله در خصوص معضل وجود سگ های ولگرد و یا بلاصاحب در سطح شهر به اطلاع عموم شهروندان می رساند:

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. بدینوسیله در خصوص معضل وجود سگ های ولگرد و یا بلاصاحب در سطح شهر به اطلاع عموم شهروندان می رساند:

👈 *اطلاعیه*

بسمه تعالی

قابل توجه همشهریان عزیز:

با سلام؛ عرض ادب و احترام فراوان

بدینوسیله در خصوص معضل وجود سگ های ولگرد و یا بلاصاحب در سطح شهر به اطلاع می رساند:

۱.شهرداری بر حسب وظیفه و در حد توان و امکانات خود نسبت به جمع آوری(زنده گیری) و انتقال سگ ها به خارج شهر اقدام می نماید.

۲.هزینه زنده گیری و خصوصاً تحویل آنها به مراکز نگهداری و عقیم سازی (متمرکز در شهرستان) بسیار بالا و قابل ملاحظه است.

۳.متأسفانه برخی از آنها متعلق به صاحبان دام و گله دارانی است که بعضاً در سطح شهر رها می گردند و این عامل باعث تشدید مشکل می شود لذا لازم است دامداران عزیز، جداً از رهاسازی آنها خودداری نمایند.

۴.غذا دادن به سگ های ولگرد و بلاصاحب موجب ماندگاری بیشتر آنها در سطح محلات شهر می شود که شایسته است از این عمل اکیداً خودداری شود.

۵.همشهریان گرامی بویژه بانوان و علی الخصوص کودکان و نوجوانان از نزدیک شدن بیش از حد به آنها اجتناب نمایند و حتی الامکان به تنهایی و از مسیرهای بسیار خلوت، تاریک و فرعی که امکان حضور آنها وجود دارد تردد ننمایند.

۶.سگ گردانی در اماکن عمومی مانند بوستان‌ها، میادین، خیابان ها و ….اقدامی بسیار نکوهیده و مذموم می باشد که مخل آسایش و آرامش عمومی است. لذا توسط نیروهای مسئول اکیداً از آن ممانعت بعمل خواهد آمد.

۷.از مردم عزیز تقاضامندیم موارد خاص، جابجایی ها، تجمع و یا تردد جمعی سگ های ولگرد و بلاصاحب و سایر موارد را بلافاصله به شهرداری گزارش دهند.

۸.در این خصوص حوادث تلخ به وقوع پیوسته در نقاط مختلف کشور نشانگر آن است که پدیده ازدیاد و تزاحم سگ های ولگرد و بلاصاحب متأسفانه در سطح همه شهرها و روستاهای کشور وجود دارد که اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات اساسی کلان کشوری همراه با ارائه تسهیلات لازم توسط مسئولین و دستگاه‌های مربوطه را می طلبد.

۹.بدیهی است در این راستا تعامل و همکاری مردم عزیز با عوامل شهرداری بسیار مؤثر بوده و می تواند به ایمن سازی محیط شهری کمک شایانی نماید.

📢 برای دریافت آخرین اخبار شهرداری فلاورجان با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899Cac3f5d5507

🇮🇷روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست