شرح وظایف :
- ارائه پیشنهادات براي افزایش بهره وري و همكاري در تهیه و پیاده سازي پیشنهادات پذیرفته شده
- نظارت بر انجام امور بانكی ، دارایی ، بیمه و …
- بررسی و بكارگیري رویكردها و روش هاي نوین كاري براي انجام كارآمد وظایف و فعالیت ها و عملكردها نظارت بر تقسیم فیش حقوق قسمتهاي مختلف
- درخواست وجه و اعتبار و ممیزي كردن امور حقوق و دستمزد
- تهیه گزارشات خاص جهت مدیریت
- تهیه و نظارت بر گزارشهاي حقوق و دستمزد
- كنترل اسناد و ثبت نهایی آن
- كنترل عملكرد و تهیه گزارشات مربوط به برنامه ریزي سالیانه
- نظارت بر بایگانی اسناد و مدارک
- نظارت بر عملیات و اقدام به بستن حسابهاي پایان سال مالی
- انجام اقدامات لازم در جهت ساماندهی امور مالیاتی و بانكی
- استخراج ، مستند سازي ، بروز رسانی و اشتراک گذاري اطلاعات منطبق با مدیریت دانش و ارائه مستندات به كمیته مستند سازي
- پیشنهاد ، تدوین و بروز رسانی فرایندهاي تحت سرپرستی و همچنین تعریف و پایش شاخص هاي مرتبط با فرایندها