شرح وظایف :
- اداره و هدايت امور اموال و انبارهاي شهرداري.
- نظارت بر حسن اداره امور انبارهاي مختلف شهرداري و نگهداري حساب آنها و انجام امور انبار گرداني .
- ـپيگيري و نظارت بر تحويل و تحول اثاثيه منقول شهرداري و تنظيم فرمهاي مختلف و دفاتر اموال .
- صورت برداري و برچسب زدن بر روي اثاثيه و اموال منقول و كنترل در نحوة استفاده وسايل و قطعات ، ماشين آلات و لوازمي كه جنبه سرمايه اي دارند.
- پيش بيني لوازم و قطعات مورد نياز كه در انبارها موجود نمي باشد.
- تطبيق و كنترل اجناس خريداري شده و وارده و امضاء قبوض و فرمها و صورتجلسات مربوطه.
- تهيه و ارائه گزارش از فعاليتهاي انجام شده به مديريت مالي .
- انجام ساير اموري كه از طرف مافوق ارجاع مي گردد.
- همکاری مستمر با اداره بازرگانی و نظارت شهرستان جهت بازرسی از واحدهای صنفی
- پیگیری وصول عوارض سالیانه کسب و پیشه