شرح وظایف :
- اداره و هدایت امور اموال و انبارهای شهرداری
- نظارت بر حسن اداره امور انبارهای مختلف شهرداری و نگهداری حساب آنها و انجام امور انبار گردانی _پیگیری و نظارت بر تحویل و تحول اثاثیه منقول شهرداری و تنظیم فرم های مختلف و دفاتر اموال
- صورت برداری و برچسب زدن بر روی اثاثیه و اموال منقول و کنترل در نحوه استفاده وسایل و قطعات، ماشین آلات و لوازمی که جنبه سرمایه ای دارند.
- پیش بینی لوازم و قطعات مورد نیاز که در انبارها موجود نمی باشد.
- تطبیق و کنترل اجناس خریداری شده و وارده و امضای قبوض و فرم ها و صورتجلسات مربوطه.
- تهیه و ارائه گزارش از فعالیت های انجام شده به مدیریت مالی.
- انجام سایر اموری که از طرف مافوق ارجاع می گردد.