👈 پیام تبریک و تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت شهادت مظلومانه قهرمان جبهه مقاومت مجاهد شهید حضرت آیت الله سیدحسن نصرالله

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 پیام تبریک و تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت شهادت مظلومانه قهرمان جبهه مقاومت مجاهد شهید حضرت آیت الله سیدحسن نصرالله

 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ

بار دیگر رژیم سفاک صهیونیستی به حرکتی مذبوحانه روی آورد. اقدامی که اگر چه جهان اسلام را در بهت و اندوه فرو برده، اما تزریق حیاتی جدید در رگ‌های گروه مقاومت و انسجام این جبهه است.

سید عزیز ما، دبیرکل مجاهد و مبارز حزب‌الله، شهید راه قدس بعد از سال‌ها ایستادگی در راه حق و در مسیر حسینی، جان عزیز خویش را بر سر آرمان مقدسش هدیه داد و با این مرگ سرخ به آرزوی دیرینه اش رسید.

شهادت مجاهد نستوه حضرت آیت الله شهید سیدحسن نصرالله(رضوان الله تعالی علیه) موجب تألم و تأثر خاطر شیعیان حضرت علی ابن ابی طالب(علیه السلام) و رزمندگان جبهه حق در جغرافیای گسترده مقاومت در برابر ظلم و ستم شد.

طبق فرموده خداوند سبحان، مؤمن یا شیرینی پیروزی را می‌چشد یا به فیض شهادت نائل می‌آید که هر دو مالامال از خیر است. اما ظالم سرنوشتی جز تباهی ندارد و رژیم متجاوز و اشغالگر صهیونیستی، رو به زوال است.

ضمن ابراز همدردی عمیق با ملت لبنان و مبارزان جبهه مقاومت و مردم شجاع فلسطین، این مصیبت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم(ارواحنا له الفداء) و نایب بر حق ایشان رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و هموطنان عزیز و آزادگان عالم تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم و برای شهدای بزرگوار رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمائیم.

📢 برای دریافت آخرین اخبار شهرداری فلاورجان با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899Cac3f5d5507

🏴 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🏴

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × یک =

فهرست