👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈 پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه؛ روز خبرنگار

 

✍️ بنام خداوند خالق قلم

✅ با نکوداشت یاد و خاطره خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی و تمام خبرنگاران شهید که جان خود را در راه اطلاع رسانی صحیح از تحولات فدا نمودن از جمله خبرنگاران حوزه مقاومت، حوزه ایثار و شهادت و…؛
روز خبرنگار را به تمامی فعالان عرصه رسانه و اطلاع رسانی خصوصاً اهالی رسانه، نشریات، جراید و…که خواسته های به حق مردم را پیگیری می کنند، تبریک و تهنیت عرض می نمائیم.

✳️ عرصه خبرنگاری صحیح، کمتر از رزم در میدان حق نیست، آگاه‌ سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگار واقعی به دور از هرگونه تعصب، اخبار واقعی را به مردم منتقل می نماید و همزمان اقدامات مثبت و خدمات نظام را نیز برای عموم آشکار می سازد.

❇️ مدیران و مسئولان محترم، همواره رسانه ها را در مقابل خود ندیده بلکه در کنار و همراه خود می‌بینند و طبیعتاً رسانه خوب رسانه ای است که از انتشار هرگونه اخبار کذب که ممکن است به آبرو و حیثیت افراد آسیب بزند خودداری کند زیرا ضمن سلب اعتماد عمومی، جایگاه خبرنگار و رسانه را نیز تنزل می دهد.

🔰خبرنگاران عزیز امید است در سایه سار الطاف خداوند متعال و در پرتو عنایات خاصه حضرت صاحب الزمان(عج) و نائب بر حق ایشان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) موفق و مؤید و پیروز باشید.

📢 برای دریافت آخرین اخبار شهرداری فلاورجان با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899Cac3f5d5507

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست