بازدید مدیریت شهری، ریاست و اعضای شورای اسلامی از فعالیتهای عمرانی سطح شهر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. پروژه های عمرانی آینده
  4. chevron_right
  5. بازدید مدیریت شهری، ریاست و اعضای شورای اسلامی از فعالیتهای عمرانی سطح شهر

 

✅ سرپرست شهرداری به همراه ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونت عمرانی و معاونت شهرسازی شهرداری فلاورجان از فعالیتهای عمرانی سطح شهر بازدید نمودند.

✅ مهندس حمیدرضا نیکوصفت در این بازدید با اعلام اینکه مدیریت شهری به دنبال ایجاد فضاهای زیبا برای شهر و شهروندان می باشد یادآور شد: همواره به پیشرفت پروژه ها در کلیه نقاط سطح شهر می اندیشیم و مصمم هستیم که فضای مطلوب را برای زندگی شهروندان ایجاد کنیم.

❇️ سرپرست شهرداری فلاورجان هدف از بازدیدهای میدانی را آگاهی یافتن از روند پیشرفت پروژه‌ها و نحوه اجرای هر یک از آنها عنوان نمود و افزود: شهرداری ها وظیفه دارند علاوه بر رفع مشکلات شهروندان، مطالبات به جا و مورد انتظار آنها را نیز پیگیری نمایند.

✅ مهندس حمیدرضا نیکوصفت با اعلام اینکه فعالیتهای عمرانی سطح شهر باید در زمان از پیش تعیین شده ممکن به انجام برسد، خواستار تسریع در اجرای فعالیتهای عمرانی شد و افزود: در کنار اقدامات لازم جهت تسریع در اجرای پروژه ها از اجرای با کیفیت آنها نیز غافل نیستیم و همواره رعایت شاخصه‌های فنی همراه با اصول و ضوابط اجرایی مربوطه مدنظر کارشناسان امر قرار گرفته و این مهم همواره مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

20 − 11 =

فهرست