شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خردادماه پیامی منتشر نمودند، متن پیام بدین شرح است:

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خردادماه پیامی منتشر نمودند، متن پیام بدین شرح است:

? ۱۵ خرداد مبدأ نهضت اسلامی ایران است.

⬛️ پانزدهم خرداد ۱۳۴۲ سرآغاز شکوفایی اسلام و استقلال و آزادی ملت بود. امام خمینی(ره)

بسمه تعالی

❇️قیام خونین ۱۵خرداد به‌ عنوان یکی از رویدادهای جاودان و تأثیرگذار در شکل‌گیری انقلاب اسلامی مردم ایران به شمار می‌رود به‌ نحوی‌ که امام راحل عظیم الشان در این‌ باره می‌فرمایند: «قیام پانزده خرداد اسطوره قدرت ستم‌ شاهی را در هم شکست و افسانه‏ها و افسون‏ها را باطل کرد و کاخ‏های ستم را در هم کوبید»

✅فرارسیدن نیمه خردادماه؛ برای ملت ایران یادآور آغاز قیام ملتی مومن و انقلابی در ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ است. انقلاب شکوهمند اسلامی با رهبری کم نظیر امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) و به برکت خون شهیدان و مجاهدان راه فضیلت به بار نشست. امام خمینی با بینش وسیع خود، منادی اسلام زنده و پویا در اندیشه و عمل است و پیروزی انقلاب اسلامی حاصل سالها تلاش فکری و جهادی ایشان در عرصه احیای دین و اصلاح جامعه بود که از نظر عمق و گستردگی و آثار با هیچ کدام از نهضت های صدساله اخیر قابل مقایسه نیست.

❇️ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مجاهدتها و جانفشانی های ملت ایران در قیام خونین ۱۵ خردادماه، فرارسیدن سالروز این روز بزرگ را به عموم ملت شریف و ولایتمدار در ایران اسلامی و شهروندان دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تسلیت می گوئیم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × 3 =

فهرست