فرارسیدن ۲۸ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ۳۰ ماه صفر شهادت حضرت امام رضا(ع)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. فرارسیدن ۲۸ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ۳۰ ماه صفر شهادت حضرت امام رضا(ع)

?? پیام تسلیت و تعزیت سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۲۸ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز پیامبر رحمت و مغفرت حضرت محمد مصطفی(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و ۳۰ ماه صفر شهادت حضرت امام رضا(ع)

بسم الله الرحمن الرحیم

⬛️ ۲۸ ماه صفر سالروز رحلت جانگداز پیام آور عشق و محبت حضرت محمد مصطفی(ص)، شهادت مظلومانه سبط اکبرشان کریم اهل بیت، حضرت امام حسن مجتبی(ع) و ۳۰ ماه صفر شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع) می باشد و روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت وطهارت(ع) است.

⚫️ پیامبر اکرم(ص) به عنوان خاتم انبیا با کشیدن خط بطلان بر جاهلیت، مسیر و ادامه راه حقانیت را برای ما بسیار سهل و آسان کرد. بدون تردید باید اذعان نمود راه رستگاری و ترقی بشر تمسک به اهل‌بیت است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت، می‌تواند بشریت را به سوی سعادت دنیوی و اخروی نزدیک کرده و مسیر توحید را به ما نشان دهد.

⬛️ برخود لازم می دانیم فرا رسیدن ۲۸ ماه صفر ایام رحلت ملکوتی پیامبر رحمت و مغفرت(ص) و شهادت مظلومانه‌ سبط اکبرشان امام حسن مجتبی(ع) و ۳۰ ماه صفر شهادت غریبانه‌ هشتمین آفتاب آسمان امامت و ولایت امام رضا(ع) را بر مردم شریف و ولایتمدار در ایران اسلامی و دیار خط شکنان فلاورجان، تسلیت و تعزیت عرض نموده و امید است همه ما با پیروی از سیره علمی و عملی آن بزرگان سعادتمند گردیم.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

17 + نوزده =

فهرست