✅ پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ✅ پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت

 

✍️ در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

✅ ولادت با سعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) بانوی کرامت، وفاداری و مظهر فضایل که به عنوان روز دختر نامگذاری شده است سرمشق و الگویی برای دختران نوجوان و جوان و زمینه ساز تعالی معنوی، اخلاقی و علمی آنان است.

✳️ دختران امروز که مادران فردای ایران اسلامی هستند، نقش بسیار حساس و مؤثری در تعیین سرنوشت فرهنگی و فکری جامعه دارند، برخورداری از امنیت اجتماعی و خانوادگی که آنان را به جایگاه منزلت زن مسلمان و مقام والای مادری نزدیک نماید، از نیازهای دختران می باشد.

❇️ میلاد فرخنده کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و “روز دختر” و “دهه نورانی کرامت” را به عموم مردم ولایت مدار شهر فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم بتوانیم همه ما در سایه توجهات ائمه و معصومین علیهم السلام در انجام وظایف و مسئولیت های خویش موفق و پیروز باشیم.

۲۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899Cac3f5d5507

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 − هشت =

فهرست