👈پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. 👈پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روز روابط عمومی

 

بسمه تعالی

✅ امروزه که عصر توسعه ارتباطات و رسانه‌های گوناگون است دیگر هیچ ارگان یا سازمانی را بدون وجود نهاد مهمی همانند روابط عمومی نمی‌توان متصور بود. روابط عمومی به‌ عنوان چشم تیزبین سازمان، روشنگر و راوی حقایق تلاش‌های همکاران برای جامعه و همچنین بازتاب‌دهنده درخواست‌های جامعه به مدیران سازمان است.

✳️ روابط عمومی در تقویت انگیزه‌های درون‌سازمانی از یک‌سو و تلاش برای امیدبخشی، آگاهی‌بخشی عمومی و کمک به قوام اعتماد مردمی از سوی دیگر، نقشی بسیار مهم و تأثیرگذاری داشته و دارد.

❇️ اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، صد چندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوام شان در عرصه‌ها و فعالیت های خرد و کلان به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.

✅ بیست و هفتم اردیبهشت‌ماه؛ روز جهانی “روابط عمومی و ارتباطات”صرفاً یک نام در یک برگ از تقویم روزگار نیست، بلکه یک سرفصل از اخلاق، علم و هنر تلاش‌گران این عرصه است.

✳️ روز روابط عمومی و ارتباطات را مغتنم شمرده و این روز را خدمت تمامی فعالان عرصه روابط عمومی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال برای این عزیزان، آرزوی سلامت و موفقیت در راه خدمت رسانی هر چه بیشتر و بهتر مسألت می‌نمائیم.

🔰 با ما همراه باشید
https://eitaa.com/joinchat/2813853899Cac3f5d5507

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × سه =

فهرست