?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) و گرامیداشت روز پدر

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی(علیه السلام) و گرامیداشت روز پدر

?سیزدهم رجب سالروز طلوع بزرگمردی است که شجاعانه و مقتدرانه در مسیر حقانیت اسلام پا به پای حضرت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله و سلم) قدم برداشت و ایثار و فداکاری او در این راه برای همیشه تاریخ ماندگار شد.

✅ماه مبارک رجب، ماه نزول رحمت الهی و ماه اجابت دعاست و ایزد منان با حکمت بی‌منتهای خود، میلاد فرخنده یاور همیشگی پیامبر گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) ، امام علی (علیه السلام) را در این ماه عزیز قرار داده تا محبت خود را در این ماه بر عرشیان و فرشیان تمام نماید.

✳️روش و منش زندگی آن‌ حضرت، بیانگر سبک ویژه زندگی اسلامی و خدا محور است که لحظه لحظه حیات آن امام هُمام؛ درسی بی‌نظیر برای تاریخ و آیندگان خواهد بود.

❇️فرارسیدن سیزدهم رجب، سالروز ولادت باسعادت مولی الموحدین حضرت علی بن ابیطالب(علیه السلام) و روز بزرگداشت مقام پدر را به محضر حضرت ولیعصر آقا امام زمان(عجّل الله تعالی فرجه الشّریف)،مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، خانواده های معظم شهداء، جانبازان و ایثارگران و نیز به عموم شهروندان عزیز دیار شهیدان خط شکن، فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدواریم در پناه خداوند متعال در زمره پیروان راستین آن حضرت باشیم و نیز خداوند سبحان به برکت این ایام فرخنده ما را همواره در مسیر نورانی وجود مبارک آن حضرت قرار دهد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × 1 =

فهرست