?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ?پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

?دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور رویداد مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در چنین روزی در سال ۱۳۵۸ در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران و تشکیل هسته های اولیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر حکیمانه و دوراندیشانه رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) سپری نشده بود، با تصویب اساسنامه این نهاد انقلابی و مردمی در شورای عالی انقلاب، سپاه پاسداران به عنوان یکی از نهادهای قانونی و سازمان های برخاسته از متن انقلاب و مردم در ساختار نظام اسلامی تثبیت شد.

❇️ با تعظیم به مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به ویژه سردار دلها؛ حاج قاسم سلیمانی و تبریک این روز خجسته به آحاد فرماندهان و کارکنان دلاور و سلحشور این نهاد مقدس، به ویژه پاسداران دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان دوام توفیقات و سربلندی آنان در تحقق رسالت و مأموریت‌های خطیر فرا رو به ویژه در صیانت از عمق راهبردی و نفوذ معنوی ایران اسلامی در منطقه و بلکه در جغرافیای بشریت را از درگاه خداوند متعال طلب می نمائیم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نه − 4 =

فهرست