? همزمان با فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود غرورآفرین و به یاد ماندنی آزادگان سرافراز و سرو قامتان دلاور به میهن اسلامی مان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی این فرخنده روز را گرامی داشتند.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ? همزمان با فرارسیدن ۲۶ مردادماه سالروز ورود غرورآفرین و به یاد ماندنی آزادگان سرافراز و سرو قامتان دلاور به میهن اسلامی مان شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی این فرخنده روز را گرامی داشتند.

در این پیام آمده است:

✅اگر روزی اسرا برگشتند و من نبودم سلام مرا به آنها برسانید و بگویید خمینی در فکرتان بود. “حضرت امام خمینی (ره)”

❇️ سلام و درود خدا بر رفعت نشینان بلند آزادی که در زمانه سخت اسارت لحظه‌ای در دفاع از حریت و آزادگی درنگ ننمودند و نام فاخر خود را بر گستره تاریخ این سرزمین جاودانه ساختند.

✅ ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ سالروز ورود آزادگان سرفراز به خاک ایران اسلامی است و این روز فرصتی برای مرور رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های کسانی است که در زمین دشمن علی‌رغم تحمل سخت‌ترین شکنجه‌ها، اسارت را به بند کشیدند و جلوه‌ای ماندگار از صبر و استقامت را به نمایش گذاشتند تا برگ زرین دیگری بر تاریخ پر افتخار جمهوری اسلامی بیافزایند.

❇️ فرارسیدن این روز عزیز را به عموم ملت بزرگ ایران، به آزادگان عزیز سرافراز دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان و خانواده های محترم شان تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی توفیقات روزافزون همگان و عزت بیش از پیش ایران اسلامی را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئلت می نمائیم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

6 + 18 =

فهرست