آئین رونمایی از یادمان سردار دلها ” سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، به همراه امام جمعه، فرماندار و اعضا شورای تامین شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولین و معاونین ادارات شهرستان واقع در مقبره الشهداء دارالسلام گارماسه برگزار گردید.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. آئین رونمایی از یادمان سردار دلها ” سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، به همراه امام جمعه، فرماندار و اعضا شورای تامین شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولین و معاونین ادارات شهرستان واقع در مقبره الشهداء دارالسلام گارماسه برگزار گردید.

? آئین رونمایی از یادمان سردار دلها ” سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی” با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان، به همراه امام جمعه، فرماندار و اعضا شورای تامین شهرستان فلاورجان و جمعی از مسئولین و معاونین ادارات شهرستان واقع در مقبره الشهداء دارالسلام گارماسه برگزار گردید.

? در ابتدای مراسم رئیس شورای اسلامی شهر سید محمدرضا شیرزادی با عرض خیر مقدم به مدیران و مسئولان حاضر در مراسم و سپس در ادامه حجت الاسلام و المسلمین توکلی نیز فرارسیدن روز مباهله را تبریک و تهنیت عرض نموده و عرض خیر مقدم مجدد داشتند.

✅ در این مراسم همچنین، “یادگار” جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس سردار دکتر موسوی همرزم سردار سلیمانی در دمشق از رشادت ها و دلاورمردی های سردار دلها سخن به میان آورد.

✳️ فرماندار شهرستان فلاورجان از این که شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر چنین برنامه ای را پیش بینی نموده و در دستور کار مدیریت شهری در امر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت قرار دادند مراتب تجلیل و ادامه راه سردار سلیمانی را وظیفه عموم مسئولین و مردم دانست.

❇️ حجت الاسلام و المسلمین قدوسی امام جمعه فلاورجان؛ ضمن عرض تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز مباهله، منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) که در دیدار تهران فرمودند: زمان بزن در رو و فقط دفاع ما تمام شد ما باید با تهاجم زورگويان و ابرقدرتها ی جهان مقابله کنیم، برای حاضرین در مراسم به ایراد سخن پرداختند.

در پایان نیز با حضور مدیران و مسئولین شهر و شهرستان فلاورجان از یادمان سردار دلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی رونمایی گردید و حاضرین ضمن ادای احترام، گل افشانی و قرائت فاتحه به روح بلند و ملکوتی ایشان یاد و خاطره ایشان را گرامی داشتند.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

3 × پنج =

فهرست