بتن ریزی عرشه پل دور برگردان حد واصل خیابان های فاضل فلاورجانی و ملاصدرا

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. بتن ریزی عرشه پل دور برگردان حد واصل خیابان های فاضل فلاورجانی و ملاصدرا

?? در راستای تردد روان و تسهیل در عبور و مرور شهروندان در خیابان های ملاصدرا و فاضل فلاورجانی عملیات بتن ریزی عرشه پل دور برگردان حد فاصل دو خیابان مذکور انجام شد.

✅ شهردار فلاورجان با اعلام خبر بتن ریزی عرشه پل دور برگردان خیابان فاضل فلاورجانی به ملاصدرا گفت: با توجه به حجم بالای تردد خودروهای سنگین در مسیر خیابان های فاضل فلاورجانی و ملاصدرا در ساعات اوج ترافیک شاهد ترددسنگین و کندی حرکت در این خیابانها می شویم.

❇️ مهندس محمدعلی عزیزی افزود: به منظور ایجاد تردد روان و بازگشایی گره ترافیکی در خیابان های ملاصدرا و فاضل هندی، مدیریت شهری در دوره قبل با توجه به فقدان دسترسی مناسب در مسیر تردد میدان جانبازان به میدان نماز در دو مسیر رفت و برگشت با مطالعات انجام شده و تهیه طرح و تعریف پروژه اقدام به اجرای پل دور برگردان نمود.

✅ شهردار فلاورجان در پایان خاطر نشان ساخت: عملیات اجرایی این پروژه پس از بتن ریزی عرشه پل تاکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و اجرای اقدامات تکمیلی شامل نصب قرنیزها و بتن ریزی پیش دال جهت برقراری اتصال پل از ضلع شمال به خیابان فاضل فلاورجانی و از ضلع جنوب به خیابان ملاصدرا ادامه می یابد و امیدواریم تا دهه فجرتکمیل و به بهره برداری ومورد استفاده عموم شهروندان عزیزومحترم شهر برسد.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

دو × دو =

فهرست