دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. دهم ماه مبارک رمضان سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها)

▪️فرارسیدن دهم رمضان، سالروز وفات حضرت خدیجه کبری(سلام الله علیها) ام المومنین همسر و هم سِرّ رسول خدا، بزرگ بانوی رنج و صبر و دعا تسلیت باد

✔️امشب دل مهربان پیامبر مهربانی‌ها حضرت محمد مصطفی(الله علیه و آله و سلم) و قلب پاره تنش، حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) از عروج «خدیجه کبری(سلام الله علیها)» داغدار و محزون است.

◾️خدیجه(سلام الله علیها) می‌رود تا روز و ماه را نه، که یک سال را برای حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) «عام‌ الحزن» کند و حضرت فاطمه(سلام الله علیها) را در اندوهی بی پایان، تنها بگذارد.

◾️او شمع سوزان شب‌های رسالت بود که تمام وجود و دارایی‌اش را وقف اسلام و پیامبرش نمود و وفاداری‌اش را با همراهی حضرت محمد(صلی الله علیه و آله و سلم) از روزهای غار حرا به اثبات رسانید.

◾️او که سرای محبتش را تا غار حرای تنهایی پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) به دوش می‌کشید، تا اوج وفایش را با پرچم متانت زنانه، بر قله کوه‌های مکه به تماشا می‌گذاشت.

◾️وفات حضرت خديجه کبری(سلام الله علیها)، همسر پيامبر اسلام و مادر سيده نساءالعالمين حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، بر عموم مسلمین تسلیت‌ باد.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

8 − 3 =

فهرست