شهردار فلاورجان، در آيين بهره‌برداری از ماشين آلات خدماتی، حمل و نقل عمومی از راه اندازی و بکارگيری ۹ دستگاه خودرو جديد در شهرداری فلاورجان خبر داد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار فلاورجان، در آيين بهره‌برداری از ماشين آلات خدماتی، حمل و نقل عمومی از راه اندازی و بکارگيری ۹ دستگاه خودرو جديد در شهرداری فلاورجان خبر داد.

مهندس عزیزی با اشاره به اين خبر اظهار داشت: اين ماشين آلات به منظور ارتقاء تجهيزات تخصصی حمل و نقل عمومی و خدمات شهری با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ ميليارد ريال تهيه و خريداری شده اند.

شهردار فلاورجان در ادامه چنین گفت: اين خودروها شامل ۴ دستگاه اتوبوس جدید واحد شهری، ۱دستگاه تاکسی ون می باشند که به ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین یک دستگاه شاسی کامیون بنز ۱۹۲۴ جهت تبدیل به تانکر آبرسان فضای سبز، یک دستگاه نیسان بالابر، یک دستگاه خودرو پیکاپ مجهز به تجهیزات آتش‌نشانی، یک دستگاه خودرو پیکاپ مورد استفاده واحد کنترل نظارت و رفع تخلفات شهری به تجهیزات موتوری خدمات شهری شهرداری فلاورجان افزوده شده است.

مهندس عزیزی در حاشيه آئين رونمایی با اشاره به اين موضوع که مردم فهيم فلاورجان به خدمات انجام شده توسط مدیریت شهری واقف هستند، افزود: ما هرچه از نظر زیباسازی و روان سازی و بهبود کيفيت زندگی شهروندان تلاش کنيم برای آنان رضايت و خوشايندی ارزشمندی در پی خواهد داشت.

شهردار فلاورجان در اين آئین با بيان اينکه خريد ماشين آلات جديد نياز شهر فلاورجان است، چنین اظهار نمود: عملکرد شهرداری فلاورجان در توسعه و ارتقاء ناوگان حمل‌ونقل عمومی و خدماتی طی دو سال گذشته ملموس و چشمگير بوده است به گونه ای که در حال حاضر در تأمين بخش بزرگی از ماشين آلات خدمات شهری موفقیت چشمگیری داشته است.

مهندس عزیزی در ادامه با اشاره به تأمین ماشین آلات مورد نیاز چنین گفت: برای شهر فلاورجان ضروری است که در مسير خدمات رسانی شهری همگام و پيشتاز ساير مراکز شهرستانهای استان گام بردارد و برای نيل به اين هدف برنامه ريزی و پيش بينی های لازم در بودجه شهرداری فلاورجان نظر گرفته شده و در آینده نیز خواهد شد.

شهردار فلاورجان در پايان گفت: اقدامات گسترده خدمات شهری و عمرانی در فلاورجان حاصل تلاش تمامی مديران، کارکنان، پيمانکاران و کارگران شهرداری فلاورجان است و از همه اين عزيزان که با تلاش بی وقفه خود قصد رساندن شهر فلاورجان را به جايگاه شايسته تری دارند، قدردانی می نمایم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 + پانزده =

فهرست