شهردار فلاورجان از احداث دیوار سبز در ضلع غربی اولین پل ورودی به شهر فلاورجان خبر داد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. شهردار فلاورجان از احداث دیوار سبز در ضلع غربی اولین پل ورودی به شهر فلاورجان خبر داد.

?مهندس محمدعلی عزیزی از اجرای گلفوژه با طرح نوین چنین گفت: از اسفندماه سال گذشته(۱۴۰۱) برای ایجاد منظری زیبا و چشم نواز، تصمیم مدیریت شهری بر آن شد که در ورودی شهر فلاورجان با کاشت سطوح شیب دار اقدام به احداث فاز(۱) دیوار حائل سبز در لوپ ضلع غربی اولین پل ورودی از سمت اتوبان ذوب آهن نماید تا امکان کاشت گلهای رنگی و زیبا در سطوح شیب دار فراهم گردد.

✅ شهردار فلاورجان در ادامه افزود: پس از نصب گلفوژه های بتنی گونه های گیاهی مختلف در آن کاشته میشود و با رویش گلها و گیاهان چشم انداز زیبایی ایجاد خواهد کرد.

✳️ مهندس محمدعلی عزیزی در ادامه خاطر نشان ساخت: توسعه دیوار سبز بعنوان یکی از رویکردهای نوین معماری و شهرسازی و برخواسته از مفاهیم توسعه پایدار در جهت افزایش سرانه فضای سبز و ارتقای کیفیت محیط زیست شهری در دستور کار سازمان ها و شهرداری ها قرار گرفته است.

❇️ شهردار فلاورجان در خاتمه از دیگر مراحل فنی و اجرایی پروژه چنین گفت: آبیاری گلفوژه ها با اجرای سیستم آبیاری قطره ای تحت فشار میسر است که مراحل لوله کشی و نصب اتصالات و…همراه با حفاری، تعبیه سپتینگ ،جاگذاری و نصب مخزن ۶۰۰۰لیتری توسط کارگران خدوم واحدهای فضای سبز، امانی و… معاونت اجرائی و خدمات شهری انجام شده است.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × 2 =

فهرست