صدور پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹دی ماه؛ “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. صدور پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۹دی ماه؛ “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت”

? در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

✅خلق حماسه نهم دی ماه، متعلق به ملت بصیر و سلحشور ایران اسلامی است که در فضای پیچیده و برنامه ریزی شده دشمن، خط بطلانی بر توطئه‌ها و حمایت‌های آشکار سران استکبار جهانی و هجمه‌های رسانه‌ای آنان کشیدند و نقطه عطفی را در تاریخ انقلاب اسلامی به وجود آوردند.

❇️ حماسه نهم دی‌ماه که به نام روز “بصیرت و میثاق امت با ولایت” مزین گشته، برگی دیگر از تاریخ زرین نظام با برکت جمهوری اسلامی است که مردمان پاک ‌نهاد ایران اسلامی با هوشمندی آن را ورق زدند و پایانی بود بر نفاق و فتنه‌افکنی دشمنان نظام در آن برهه حساس زمانی.

✅ ضمن گرامیداشت حماسه نهم دی، بار دیگر با آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و شهداء عظیم الشان تجدید عهد و میثاق نموده و با ابراز انزجار از دشمنان انقلاب و میهن اسلامی اعلام می داریم در راه اهداف مقدس انقلاب، رهبری و نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم نمود.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

یازده − دو =

فهرست