صدور پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در راستای دعوت از شهروندان عزیز به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. صدور پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان در راستای دعوت از شهروندان عزیز به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

✍️شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان با صدور پیامی شهروندان عزیز را به حضور گسترده در انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ دعوت نمودند.

🔹متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

“هرکس ایران عزیز، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رأی حضور یابد ”
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

✅ انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مظهر مردم‌ سالاری دينی، و بارز ترين جلوه مشاركت سياسی و مدنی مردم در تعيين سرنوشت كشور، همواره عرصه‌ای بسيار مهم و حياتی بوده و مشارکت حداكثری ملت بزرگ ايران در انتخابات‌ مختلف، به عنوان سرمايه ارزشمند و تقويت‌ كننده نظام، مؤيد چنين واقعيت مهمی است.

❇️ اینک انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری فرصت بی بديل ديگری است تا مردم با حضور در پای صندوق‌ های رأی، ضمن نمايش جلوه‌های زيبایی از شكوه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام اسلامی، بار دیگر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را عقب رانده و آنان را در طراحی نقشه های شوم شان در لطمه زدن به مملکت و ارزش های اسلامی و انقلابی مایوس نمایند.

✳️ ۱۱ اسفندماه۱۴۰۲ روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با اهتمام ویژه به حق تعیین سرنوشت خود، در تحقق آینده درخشان ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر خلق کنند.
بدینوسیله از مردم همیشه در صحنه، شهید پرور و ولائی شهر فلاورجان دعوت بعمل می آید تا با حضور گسترده و حماسی خود در انتخابات ۱۱ اسفند بار دیگر دین خود را به امام خمینی(ره) ادا نموده و قلب رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهداء، آزادگان و جانبازان عزیز را شاد نمایند.

من الله التوفیق

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × 5 =

فهرست