مهندس محمدعلی عزیزی؛ شهردار فلاورجان از ارتقای درجه شهرداری فلاورجان پس از ۲۳ سال از ۷ به ۸ خبر داد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. مهندس محمدعلی عزیزی؛ شهردار فلاورجان از ارتقای درجه شهرداری فلاورجان پس از ۲۳ سال از ۷ به ۸ خبر داد.

پس از ۲۳ سال اتفاق افتاد؛

ارتقای درجه شهرداری فلاورجان

مهندس محمدعلی عزیزی؛ شهردار فلاورجان از ارتقای درجه شهرداری فلاورجان پس از ۲۳ سال از ۷ به ۸ خبر داد.

درجه شهرداری معیاری است که بر اساس آن شهرداری می تواند اعتبارات ملی و استانی جذب کند، یعنی هر چه درجه شهرداری شهری بالاتر باشد، بودجه بیشتری می تواند از منابع ملی و استانی دریافت کند و در نتیجه امکان اجرای طرح های عمرانی بیشتر و وسیع تری دارد.
بودجه شهرداری از منابع محلی و ملی تأمین می شود، در بودجه عمرانی کشور سالانه ردیف های بودجه مشخصی برای عمران شهری وجود دارد.
معیار درجه‌بندی شهرداری‌های کشور بر اساس شاخص‌هایی از جمله جمعیت شهری، درآمد و بودجه شهرداری و تقسیمات کشوری می باشد، قابل ذکر است درجه شهرداری‌ها در بدو تاسیس یک و آخرین درجه ۱۲ می باشد.

مهندس محمدعلی عزیزی ضمن ابراز خرسندی در این خصوص چنین عنوان نمود: آخرین ارتقای درجه‌بندی شهرداری فلاورجان در سال ۱۳۷۹ بوده است که بر اساس آن درجه شهرداری فلاورجان از ۶ به ۷ ارتقا یافت و امروز بعد از گذشت ۲۳ سال شاهد ارتقای درجه‌ شهرداری فلاورجان هستیم؛ که با توجه به نقش این ارتقای درجه در توسعه و آبادانی شهر، دستاورد بسیار مهمی محسوب می‌شود.

شهردار فلاورجان در ادامه افزود: علاوه بر این ارتقای درجه شهرداری در جذب اعتبارات ملی و استانی، جذب ماشین‌آلات سنگین خصوصاً ماشین‌آلات آتش‌نشانی و تجهیزات و ادوات سنگین خدماتی، کمک اعتباری پروژه‌های ملی مثل طرح پسماند و موارد مشابه تأثیر بسزایی خواهد داشت و امید آن داریم از این ارتقای درجه به نحو احسن در جهت توسعه مدیریت شهری و جذب امکانات مطلوب در راستای آبادانی شهر بهره ببریم.

مهندس محمدعلی عزیزی در خاتمه همچنین خاطر نشان ساخت: با توجه به اهمیت ارتقای درجه شهرداری در توسعه و آبادانی شهر، به یاری خداوند متعال از ابتدای دوره ششم پیگیر ارتقای درجه شهرداری فلاورجان شدیم و از آن پس پیگیری‌های متعددی توسط این شهرداری (از جمله مکاتبات و سفرهای کاری) انجام شد و خوشبختانه این تلاش‌ها به ثمر نشست و درجه شهرداری از ۷ به ۸ ارتقا یافت.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

نوزده + چهار =

فهرست