وفات عقیله بنی هاشم، بانوی صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بر عموم شیعیان تسلیت باد.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. وفات عقیله بنی هاشم، بانوی صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بر عموم شیعیان تسلیت باد.

?ماه رجب در نیمه راهش، اندوهگینِ رحلتی از سلاله پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) است که نامش هر آینه عاشورا و کربلا را به ذهن متبادر می نماید.
زینب کبری(سلام الله علیها) کسی که با استقامت و صبرش اسوه زنان جهان شد و با شجاعتش تبار حیدری‌اش را در کربلا به تصویر کشید.

زینب(سلام الله علیها) بانویی است که با صلابت گفتارش یزیدیان را به ذلت کشاند و با وجود مصائب بسیار واقعه عاشورا، با متانت و بردباری‌اش «ما رأیت الا جمیلا» را مجسم ساخت.

و حال زمان عروج روح بلند زینب(سلام الله علیها) است برای رسیدن به کاروان کربلا. چرا که او مشتاق دیدار حسین(علیه السلام) است و بی‌تاب رسیدن به برادر…

آنگونه که مادرش حضرت زهرا(سلام الله علیها) نیز چنین می‌فرماید: «محبت دخترم زینب(سلام الله علیها) به حسین(علیه السلام) بی‌نهایت است، که بی‌ دیدار حسین(علیه السلام) آرام نمی‌گیرد. اگر بوی حسین(علیه السلام) را نشنود، قالب تهی می‌کند»

آری زینب(سلام الله علیها) گلبرگی از گلستان ولایت حیدر(علیه السلام) است. او که درد فرق شکافته پدر و درد پهلوی مادر را بر جگر داشت و قصه پر غصه عاشورای حسین(علیه السلام) را بر قلب صد چاکش لمس کرده بود، حال زمان عروج روح اوست تا در آغوش مادرش زهرا(سلام الله علیها) آرام گیرد.

وفات عقیله بنی هاشم، بانوی صبر و شکیبایی حضرت زینب کبری(سلام الله علیها) بر عموم شیعیان تسلیت باد.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × 5 =

فهرست