پل دور برگردان حدفاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات خیبر افتتاح گردید.

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. پروژه های احداث شده
  4. chevron_right
  5. پل دور برگردان حدفاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن هفته فرهنگی شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن عملیات خیبر افتتاح گردید.

شهردار فلاورجان در مراسم افتتاحیه پل دور برگردان حدفاصل خیابان های فاضل هندی و ملاصدرا چنین گفت:
تأکید بر خدمت رسانی هر چه بیشتر به شهروندان دیار شهدای خط شکن همچون گذشته ادامه خواهد داشت.

✅ مراسم افتتاحیه پل دور برگردان همزمان با هفته فرهنگی شهرستان با حضور خانواده معظم شهداء، جانبازان، آزادگان و ایثارگران و شهروندان دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان، روحانیت معزز، مدیرکل دفتر فنی استانداری اصفهان، امام جمعه شهر، فرماندار شهرستان، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، تنی چند از مدیران و مسئولان شهرستان و جمعی از معاونین و کارکنان شهرداری فلاورجان برگزار گردید.

❇️ در این مراسم “شهردار فلاورجان ” اجرای پروژه پل دور برگردان را گامی مهم در راستای خدمت رسانی به شهروندان ساکن در ضلع شمال غربی شهر فلاورجان دانست و گفت: وظیفه ما این است که با همت و کار شبانه روزی پروژه های مختلفی را در نقاط مختلف اجراء کنیم.

✅ مهندس محمد علی عزیزی مشارکت شهروندان و اهالی شهر را در اجرای موفقیت آمیز پروژه ها مهم دانست و خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان برای تسهیل در پیشبرد پروژه های مختلف شهری که اهم آنها پروژه های عمرانی را در بر می گیرد شد.

❇️ شهردار فلاورجان از تخصیص اعتباری بالغ بر پنجاه میلیارد (۵۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰)ریال برای بهره برداری این پروژه خاطرنشان ساخت: این پل در پاسخ به نیاز شهروندان در راستای تسهیل در تردد درون شهری و به ویژه برون شهری شهروندان و نزدیک بودن این پل احداث شده به میدان جانبازان و بلوار امام رضا(ع) برای تردد در مسیر دیگر شهرهای شهرستان از جمله قهدریجان و زازران و… با موفقیت انجام شد.

✅ در این مراسم مهندس محمدعلی عزیزی نیز ضمن ابراز خرسندی از عمل به مطالبه چندین ساله شهروندان در احداث و به بهره برداری رساندن این پل برای استفاده عموم شهروندان و جلب رضایت شهروندان تصریح نمود: بهترین عمل برای ادامه راه شهداء خدمت به شهروندان است و سعی ما بر این بوده و هست که در راه خدمت رسانی به شهروندان فلاورجان از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

18 − 5 =

فهرست