پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ به مناسبت آغاز هفته وحدت

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ به مناسبت آغاز هفته وحدت

✅پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ به مناسبت آغاز هفته وحدت

بسم الله الرحمن الرحیم

“”واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا””

🌺ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا، مبشر عدالت و وحدت، رسول اکرم حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) پیامبر صلح و دوستی است و هفته وحدت بی‌تردید نماد صلح و دوستی و حاوی پیام برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام ناب محمدی است.

🔰 نامگذاری ۱۲ الی ۱۷ ربیع الاول به نام هفته وحدت که برخواسته از اندیشه بلند و تفکر آزاد اندیشانه و وحدت آفرین حضرت امام خمینی (ره) است، تجلی اتحاد و وحدت امت اسلام در برابر کفر و استکبار جهانی است. در این هفته روح اخوت اسلامی در پیکره اجتماع، بیش از پیش زنده، جاری و ساری می شود.

✅ در این برهه حساس همه وظیفه داریم با تأسی از سیره پیامبر اکرم(صلی الله علیه و آله) برای تحقق هر چه بیشتر وحدت مسلمین، حفظ کرامت انسانی، تقویت صلح و مودت مسلمانان اقدامات عملی را تبیین کنیم تا توطئه های بدخواهان امت اسلامی خنثی گردد و با وجود هجمه های سیاسی و اقتصادی که دشمنان بر ضد ایران اسلامی به وجود آورده اند، تنها راه پیروزی گام برداشتن بر سایه اتحاد، همدلی و هم افزایی خواهد بود.

✳️ رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) نیز وحدت برای مسلمانان را رمز سعادت و سلاح ملت ها در مقابل استکبارهای جهانی برشمردند، بنابراین در راستای منویات معظم له در دنیای امروز نیز اتحاد و وحدت از مهمترین مسائل اساسی جهان اسلام است و نیز قوی ترین عامل توانمندی و اقتدار امت اسلام در مقابل توطئه های دشمنان و استعمارگران به شمار می آید.

❇️ فرا رسیدن خجسته میلاد با سعادت رسول رحمت و مهربانی، مبشر آگاهی و حکمت، پرچمدار عدالت و برابری، پیام آور صلح و انسان دوستی حضرت ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و آله و سلم) و آغاز هفته وحدت را حضور عموم مسلمانان جهان؛ امت غیور ایران اسلامی بویژه شهروندان شریف و متدین شهر فلاورجان تبريک و تهنيت عرض می نمائیم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

4 × یک =

فهرست