پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت دختر نبوت، همسر ولایت و مادر امامت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

?سالروزمیلاد بانوی بی همتای خلقت،حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)به عنوان گرامیداشت روز مادر و زن، بهانه ای زیبا برای ستایش مقام ممتاز و رفیع زنان و مادران و ضرورت توجه و تقویت سیره عملی و آموزه های اخلاقی و رفتاری حضرت صدیقه طاهره(سلام الله علیها) برای تربیت فرزندان و جامعه ای متعالی در راستای بنا نهادن خانواده ای مستحکم در برابر تکان ها و فراز ونشیب های زندگی است.

?حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) شجره طیبه ای است که برکت وجودش، آبشخور دلهای شیفته مؤمنانی است که در برهوت هستی در پی آب حیات میگردند.

?وجود مقدس حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) در پیشگاه ذات اقدس متعال و ائمه‌ معصومین (علیه السلام) از عظمت و منزلت بی‌بدیلی برخوردار بوده و زندگی درخشان این بانوی بزرگوار، الگویی برای همه‌ انسان‌ها به ‌ویژه زنان مسلمان است.

?سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا(سلام الله علیها)، روز مادر و زن و همچنین میلاد حضرت امام خمینی (رحمه الله تعالی علیه) را به همگان؛ زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر در دیار شهدای خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تهنیت می گوئیم و از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسالت داریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

هفده − شانزده =

فهرست