پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه؛ روز ملی آتش نشانی و ایمنی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه؛ روز ملی آتش نشانی و ایمنی

👈 پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه؛ روز ملی آتش نشانی و ایمنی

بسم الله الرحمن الرحیم

🔰 هفتم مهرماه روز ملی آتش نشانی و ایمنی، یادآور فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های آتش‌نشانان خدوم و زحمت‌کشی است که با عشق و با همه وجود برای ارتقای ایمنی و ایجاد آسایش و رفاه مردم تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی می نمایند.

✅ امروزه توسعه شهرنشینی ضرورت و اهمیت پرداختن به موضوع ایمنی در جوامع را صد چندان نموده است به نحوی که این امر از جمله اولویت‌های اصلی مدیریت‌ شهری محسوب می شود‌.

❇️ بدون تردید خدمتگزاری خالصانه و صادقانه به بندگان خداوند سبحان، در سخت ترین شرایط کاری همراه با تحمل خطرات غیرمترقبه، جز با فداکاری، صبر و با هدف کسب رضایت حضرت حق میسر نمی باشد که شما آتش نشانان و امداد رسانان به مردم در زمان وقوع حوادث به خوبی از عهده آن بر آمده اید که شایسته تقدیر و تشکر می باشد.

✳️ ضمن تبریک فرارسیدن روز آتش نشانی و ایمنی به همه آتش نشانان عزیز و فداکار و با گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری‌ها و ایثارگری‌های آتش نشانان جان برکفی که در هفتم مهرماه سال ۱۳۵۹ در اطفاء حریق پالایشگاه آبادان و همچنین در بیستم دی ماه سال ۱۳۹۵ حادثه پلاسکو، حماسه جاودانی از خود به یادگار گذاشتند و همچنین قدردانی از خدمات شبانه روزی آتش نشانان فداکار شهر فلاورجان ،صحت و توفیق بیش از پیش همه آتش نشانان عزیز در این مسیر دشوار و پر مخاطره را از پروردگار قادر متعال مسألت داریم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

10 + 1 =

فهرست