پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ دی ماه؛ دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۳ دی ماه؛ دومین سالگرد شهادت سردار دلها؛ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

بسم الله الرحمن الرحیم

✅ ولَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

دوسال ازشهادت یاردیرینه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و یکی از فرزندان انقلاب اسلامی، سردار دلها سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به دست دشمنان همیشگی نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد، سرداری که بودنش امنیت را برای منطقه به ویژه کشور‌های نا آرام و جنگ زده به همراه داشت و موجب ترس و دلهره ناجوانمردان زمانه بود.

❇️ سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نماد غیرت، رشادت، شهادت، استکبارستیزی و دفاع از کیان میهن اسلامی بود که هنوز هم شنیدن نامش و مکتبش ترس را بر جان مستکبران و آرامش را بر دل و جان آزادیخواهان جهان طنین انداز می‌نماید.

✅ به نمایندگی از خانواده بزرگ شهرداری فلاورجان، فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت نماد دفاع از مظلوم و وطن دوستی و همرزمان شهیدش را خدمت حضرت ولیعصر(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و ایثارگران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند متعال، توفیقات روز افزون در ادامه راه مکتب ایشان را آرزومندیم.

?? روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان ??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

16 + 8 =

فهرست