گرامیداشت هفته حمل و نقل

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. گرامیداشت هفته حمل و نقل

‍ ?پیام تبریک شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن ۲۶ آذرماه لغایت ۱ دیماه، هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

✅ ۲۶ آذر ماه سال ۱۳۶۱ در دفتر سترگ انقلاب اسلامی، صحنه جهاد و هم آوردی فعالان بخش حمل و نقل کشور است. روزی که با فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در پشتیبانی از خطوط مقدم جبهه های حق علیه باطل و تامین نیازهای عمومی کشور به زیبایی و شکوه ثبت شده و زمینه ساز تحول در صنعت حمل و نقل کشور گردیده است، به گونه ای که امروز شاهد گسترش فعالیت ها و اثربخشی بیش از پیش خانواده بزرگ حمل و نقل در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم. صنعت حمل و نقل به عنوان زیر ساخت توسعه و مهم ترین عامل تحرک بخشی اقتصاد است و کارآمدی و توانمندی آن توسعه همه جانبه کشور را موجب خواهد شد.

❇️ بدینوسیله فرارسیدن هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری(۲۶ آذر ماه لغایت ۱ دی ماه) را به تمامی فعالان این عرصه جهادی، تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روز افزون خانواده بزرگ حمل و نقل شهر و شهرستان فلاورجان را در اجرای ماموریت های خود در تحول اقتصاد و افزایش رضایت مندی هموطنان، از خداوند متعال خواستاریم.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

19 − دوازده =

فهرست