گرامیداشت هفته نیرو انتظامی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. گرامیداشت هفته نیرو انتظامی

پیام تبریک سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامیدر این پیام آمده است:

نیروى انتظامى مجموعه ای است که امنیت و نظم اجتماعى را به مردم هدیه مى کند.
مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

✅ هفدهم مهرماه آغاز هفته نیروی انتظامی بهانه‌ای است برای پاسداشت هر چند ناچیز از دلاوری‌های سبز جامگان نیروی انتظامی و مرزبانان غیور، آنان که در راه برقراری و حفظ نظم و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خویش را در طبق اخلاص نهاده اند و در این راه شب و روز نمی‌شناسند.

❇️ بدون شك پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند.

✅ ضمن قدردانی از تمامی فرماندهان و کارکنان خدوم ناجا، هفته نیروی انتظامی را به فرمانده معظم کل قوا، جانشین معظم له در امور انتظامی، فرماندهان و کارکنان زحمتکش این نیرو به ویژه در دیار خط شکنان تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روز افزون این غیور مردان را از درگاه باری تعالی مسئلت می نمائیم.

✅ امیدواریم در سایه رهنمودهای « فرماندهی معظم کل قوا» در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی، پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و برقراری نظم و امنیت درجامعه موفق و موید باشید.

??روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

13 + 12 =

فهرست