‍ پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ‍ پیام تبریک و تهنیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان؛ به مناسبت فرارسیدن هفتم مهر ماه روز گرامیداشت آتش نشانی و ایمنی

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

?در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که دشمن بعثی به پالایشگاه آبادان حمله هوایی نمود، آتش نشانان منطقه و شهر های‌ همجوار برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند و در حین عملیات اطفاء حریق، مجدداً هواپیماهای دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه نمودند که منجر به شهادت بسیاری از آتش نشانان غیور میهن اسلامی مان گردید.

✅فرارسیدن هفتم مهرماه گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی؛ روز تشکر و سپاس از انسان هایی است که ایثارگرانه جان خود را به خطر می اندازند تا صحت و سلامت را برای هموطنان خود به ارمغان آورند و همچنین یاد آور تلاش قهرمانانی است که بی ادعا جان خود را در طبق اخلاص می نهند تا به دیگران زندگی دوباره ببخشند. آتش نشانان با حماسه آفرینی های خود در نبرد با شعله های خانمان سوز آتش و گام در عمق حوادث و سوانح نهادن، جوانه های امید را از بستر نومیدی ها می رویانند.

❇️روز آتش نشانی، روز قدردانی از زحمات شبانه روزی مردان خدایی است که با از خود گذشتگی با هدف نجات جان مردمان این دیار، امید را در دل هموطنان زنده می نمایند.

?ضمن تبریک این روز به همه آتش نشانان میهمن عزیزمان و همکاران ساعی، پرتلاش و خستگی ناپذیر آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فلاورجان، یاد و خاطره شهدای آتش نشان را گرامی داشته و از درگاه خداوند متعال برای کلیه این عزیزان سلامت، صحت و عافیت خواهان و خواستاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

7 − 5 =

فهرست