⚫️ پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. ⚫️ پیام تسلیت شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲

متن پیام مذکور به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

⬛️ ۱۴ خردادماه، سالروز ارتحال ملکوتی امام راحل عظیم الشأن حضرت امام خمینی(ره) و ۱۵ خردادماه ۱۳۴۲ سالروز قیامی خونین که نقطه عطفی در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران محسوب می گردد را گرامی داشته و انشاءالله با پاسداری از آرمانهای والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خون پاک شهداء تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی)، برای اعتلای این نظام مقدس و سرافرازی ایران اسلامی بیش از پیش تلاش نمائیم.

◼️چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)، یادآور عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار صالحان است که با تکیه بر سلاح ایمان بر بلندای تاریخ ندای فتح و ظفر سر داد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده در قلوب مسلمانان و مستضعفان جهان است، بزرگ مردی که با سلوک علمـی و عملی و با پیروی از دستورات اسلام ناب محمدی ،فصل نوینی در تاریخ پر فراز و نشیب این مرز و بوم آغاز نمود.

◾️یوم‌الله ۱۵ خرداد نیز سرآغاز تحقق اراده‌ی مردم این سرزمین در راه مبارزه با استکبار و استبداد و طاغوت و به ثمرنشستن خواست ملت بزرگ ایران است، این قیام نقطه‌ی عطف مبارزات مردم در برکندن ریشه‌ی بیداد و استبداد در کشور عزیزمان ایران است.

▪️سالگرد رحلت جانگداز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران اسلامی، بالاخص امت شهید پرور و ولایت مدار دیار شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تسلیت عرض نموده و آرزومندیم با پاسداری از آرمانهای والای بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) همواره برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش نمائیم.

?روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان?

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

سه × چهار =

فهرست