پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه، گرامیداشت روز خبرنگار

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. اخبار
  4. chevron_right
  5. پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر فلاورجان به مناسبت فرارسیدن ۱۷ مردادماه، گرامیداشت روز خبرنگار

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

« ن والقلم و ما یسطرون »

✍️۱۷ مردادماه، روز شهادت خبرنگار والامقام شهيد محمود صارمی و فرارسیدن روز بزرگداشت مقام خبرنگار هر سال بهانه ای است تا به جامعه خبری کشور خدا قوت و دست مریزاد بگوئیم.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد، دلسوزی و صداقت اند. خبرنگاران وجدان بیدار و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

روز خبرنگار بر تمامی مجاهدان عرصه بصیرت و آگاهی که با پیکار و مبارزه و با سلاح قلم و ایمان خویش برای پایداری اعتقادات و ارزشهای دینی و اسلامی جامعه و جاودانگی ایران اسلامی در صحنه های نبرد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و بین المللی با دشمنان در حال مبارزه اند مبارک و خجسته باد.

یاد و خاطره شهید صارمی و تمامی شهدای عرصه خبر را گرامی داشته و روز خبرنگار، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به عموم روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و مجاهدان عرصه اطلاع رسانی و خبرنگاران پرتلاش ایران اسلامی به ویژه شهرستان شهیدان خط شکن؛ فلاورجان تبریک و تهنیت عرض نموده و برای آن مجاهدان بی ادعای عرصه آگاهی بخشی و دانش افزایی ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله‌العالی) آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت و توفیقات روزافزون داریم.

🇮🇷 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فلاورجان 🇮🇷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

1 × یک =

فهرست